EARTHLINGS izle / torrent

Dünyalılar






Earthlings, kesinlikle hayata bakış açınızda sapma yaratacak bir belgeseldir. İnsanların kendi kazançları ve lüksleri uğruna hayvanları nasıl katlettiğini, sömürdüğünü, kendi çıkarları, amaçları ve zevkleri uğruna kullandığını, üzerlerinde nasıl tahakküm kurduğunu en açık şekliyle ortaya koyuyor. Daha yaygın olarak bilinen Food, Inc. gibi belgesellerden çok daha farklıdır. Buradaki sahneler gerçekten de insanoğlunun acımasızlığını ortaya koyan ve endüstriyelleşmenin nasıl vahim sonuçlar ortaya çıkarabilceğini gözler önüne seren çarpıcılıktadır. Ayrıca belgesel; doğa, hayvanlar ve insanlar adına sömürü ve tahribin yanı sıra türcülük ve seksizme dair de en kapsayıcı içeriğiyle eleştirel olarak en önemli dökümanlardan biridir.

"Görecekleriniz özellikle seçilmiş değildir. Aksine, evcil hayvan, yemek, giysi, eğlence ve araştırma amacıyla yetiştirilen hayvanlar için endüstri standartlarıdır. İzleyicinin sağduyulu olması beklenir. Doğrunun üç aşaması vardır: Dalga geçilir. Karşı çıkılır. Kabul edilir.

Hepimiz dünyada yaşadığımız için, hepimiz earthling sayılırız. Earthling teriminde, seksizm, ırkçılık veya tür ayrımcılığı yoktur. Bu söz tek tek hepimizi kapsıyor. Sıcak veya soğuk kanlı, memeli, omurgalı veya omurgasız kuş, sürüngen, amfibik, balık, insan vb. Yani insanoğlu, dünyadaki tek tür değildir. Dünyayı tıpkı insanlar gibi evrimleşen başka milyonlarca canlıyla paylaşmaktadır. Fakat, insanoğlu earthling'i dünyayı domine etmeye meyillidir; çoğu zaman diğer earthling'lere bir objeymiş gibi davranarak. Tür ayrımcılığından kastedilen budur."



  


10 yorum :

Kanım dondu şerefsizim
Aslında bu insanlara hayvanlara yaptığı işkencelerin ta kendisin i yapcan.
Şerefsizler , caniler siniz ta ana.....
Allah sizin tez zamanda canınızı alsın
Cehennemden çıkamayın işallah
Allahım bu insanlara akıl fikir ihsan eyle =(
Sonlara doğru ağladım :'(

ben bu dünyada olamam bunları yapanlar yok olmalı..

tam aksine en çok ihtiyacımız olan bu duyarlılığı hissedenlerin varlığı değil mi burcu hanım?

lanet olsun yaaa bunlar nasıl insan hangi kelimeyi bunlara kullancan ne desen bu adi şerefsizlere ..

Mezbahalar var oldukça savaş alanları da var olacaktır.

Psikolojim bu videoyu kaldırmaz.içeriğini okudum kafi geldi.bazen allahın bu dünyayı kendi kaderine terkettiğini düşünüyorum:(

askerdeyken bende karakolun 3 yavru köpeğini vurmak zorunda kalmıştım gerçekten çok uzun süre kabusum oldu o köpekler zira elime doğmuşlardı. 4 metre karın içinde mevzinin altında mühammatlık arasında kendi istikakımızdan sütlerle besledik onları ayağa kalkacak hale kadar getirdik sonra 3-4 ay geçti ve bize çok fazla alıştılar operasyona giderken bağlamamıza rağmen kaçıyolardı diğer köpekler alışıktı karakoldaki düzene ama bu 3'ü elimizde büyümüş olduklarından olsa gerek hep peşimizden geliyolardı ve olmadık zamanlarda havlayarak ses çıkararak pusu attığımızı belli ediyorlardı zira tuncelinin çok tehlikeli bir bölgesindeydi karakolumuz ve karakol komutanı her sinirlendiğinde geçiştirmemize rağmen o korktuğum ve vereceğini hissettiğim emri verdi ben tim çavuşuydum ve biliyordum bana söyleyeceğini evet dedi orçun bu 3 iti vuracaksın. kendimce şansımı denemek adına komutanım alay'dan zincir istesek dediysemde etkili olmadı sizin hayatınızı riske atamam dedi öldüreceksin bunun üzerine timden birkaç arkadaşıma satmaya çalıştım bu işi ama onlarda yapamayacaklarını söylediler ve artık iş emirdi yapılmak zorundaydı zira bir kişinin burnu kanasa bu köpekler yüzünden heralde ben karakol komutanı bişey demeden vicdan azabından giderdim. acı çekmemeleri için g3 le öldürmedim nizamiye dışına biraz et koydumi yemelerini bekledim ve bitirdikten sonra hep oyun oynarlardı oyunlarını oynamaya başlamışken hepsi bir aradayken 28 biksi mühimmatıyla öldürdüm bebeklerimi hayatımda kendimi en kötü hissettiğim anlardan biridir.

Zırlamak işe yaramıyor ne yazık ki. Boşa vakit kaybetmeyin, VEGAN OLUN!

Yorum Gönder